10/11/2012

Geek i Nerd - subkultura ścisłych maniaków

Czas rozpocząć odkurzanie bloga. Zbiegło się to jednocześnie z małym wyróżnieniem mojego bloga na łamach Zaufanej Trzeciej Strony, co sprawiło że mam jeszcze większą motywację do działania :)

Tym razem jednak, chciałbym poruszyć lekki temat - z pewnością wielu osobom znany. Otóż, chciałbym omówić subkulturę "ścisłych maniaków". Ścisłych oczywiście z racji miłości do nauki ;> Wszystko na podstawie Geeka i Nerda.

W krótkiej prezentacji w Prezi (która de facto była zadaniem dodatkowym na WOS w szkole) - omówiłem etymologię nazwy, realia i podsumowania każdej postaci. Dodatkowo dodałem też parę groszy ode mnie :)

Oto link - prezi.com/fgvybofl5r8f/subkultura-geekow-i-nerdow/

Miłego oglądania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zastrzegam sobie możliwość usuwania komentarzy, które nie są zbytnio konstruktywne pod względem merytorycznym.