3/30/2013

Lochtcant's blog od dziś na Facebooku

Postępy obecnej doby technologicznej popchnęły mnie do zrealizowania kolejnego kroku, mającego na celu rozwój mojego bloga. Otóż, od dzisiaj można za mną podążać także na Facebook'u. 


Dosłownie przed chwilą skończyłem tworzenie fan pejdża, przez co wszystko jest (chyba) dopięte na ostatni guzik i można śmiało lajkować... Właśnie ? Ale po co lajkować ? (pomyślą dociekliwi czytelnicy - punkt dla Was)

Już śpieszę z odpowiedzią ;)
  • Na fejsbuku, będę wrzucał przydatne/ciekawe/ linki, odsyłające do dobrych artykułów/poradników/newsów z zakresu m. in. Sec IT, ale podejrzewam że co ciekawsze wątki mające znaczny wpływ na świat IT, też się tam pojawią ;)
  • Mam też zamiar wrzucać jakieś filmiki, które wykopałem w Internecie, a także są warte obejrzenia (np. wystąpienia TED, video poradniki, relację z eventów etc.)
  • Pojawią się także wpisy z innych blogów, zdjęcia i screeny krążące po sieci...
  • ... i relację w postaci filmików lub zdjęć, które wykonałem ja - a będą dokumentowały niespodzianki, które spotkam w swoim życiu... ;>
Suma sumarum, chciałbym stworzyć fan pejdż, będący zbiorem przydatnej wiedzy, głównie z zakresu security, ale myślę że często pojawią się też treści związane z lifehackingiem, ogólnym światem IT, biznesem itd.

Dlatego też, byłbym bardzo wdzięczny jakby moi czytelnicy podążali za mną także via Facebook i pomogli w rozwoju mojego bloga :)

PS. Wesołych Świąt i smacznego jajka ;)

PS.2 Stworzyłem logo dla bloga, widoczne u góry wpisu po prawej ;)

1 komentarz:

Zastrzegam sobie możliwość usuwania komentarzy, które nie są zbytnio konstruktywne pod względem merytorycznym.