7/02/2013

Czas na zmiany... zawodowe, tym razem ;)

Dla niektóry rozpoczęły się wakacje, dla innych staże i praktyki, a jeszcze dla innych nie zmieniło się nic. Udało mi się dostać do tej drugiej grupy no i dokładnie wczoraj, rozpocząłem trzymiesięczny staż w takiej tam firmie - w dziale administracyjnym. Skończyłem technikum, składam papiery na studia i pracowicie spędzam okres między dwoma etapami edukacji.

W pracy, z wieloma rzeczami mam i będę miał pierwszy raz styczność (poznałem już smak instalacji Gentoo ;p) - sama radość, cały czas nauka ! Przez chwilę zastanawiałem się nawet, czy aby nie wrzucać w formie wpisów, luźnych notatek eliminujących poznane przeze mnie błędy początkującego administratora. Taka forma notatnika, który przyda się na pewno nie tylko mnie :)

Tak czy tak, nie wiem czy aby na pewno wrócę w najbliższym czasie do pisania dużych, racjonalnych wpisów o Sec IT, czy właśnie nie będe odświeżał bloga takimi oto notatkami... No cóż, przekonacie się w najbliższym czasie :)

Do miłego przeczytania.

1 komentarz:

  1. Mi tez się udało załapać na staż z opcją zatrudnienia po wakacjach na pól etatu po lekcjach (technikum) w krakowskim datacenter :)

    OdpowiedzUsuń

Zastrzegam sobie możliwość usuwania komentarzy, które nie są zbytnio konstruktywne pod względem merytorycznym.